Je hebt een heleboel partijen die je ontzorgen: accountants, reisbureaus, de conciërge. Helaas kan Like2movit dat niet voor je doen. Natuurlijk hoef je jezelf niet druk te maken over die advertentie of die snackable online content. Maar wel over die nieuwe klanten die we samen gaan bereiken. Hoe we dat doen? Met innovatieve reclame en gedegen kennis van segmentering en positionering. Zorg jij dan dat ze niet in de rij moeten staan?

In een notendop

Like2movit maakt reclame. We denken na over een boodschap die je publiek aanspreekt en combineren humor, creativiteit en nuttige informatie in (online) campagnes. Reclame kent voor ons vele vormen. Een mooi bedrijfsverhaal, referenties van tevreden klanten, aanbiedingen in het lokale krantje, of je expertise laten zien in een vakblad. En dat allemaal met twee duidelijke doelen: leads genereren en geld in het laatje brengen.

 

Reclame: de mix tussen marketing en communicatie

In een reclameboodschap komen drie dingen samen. Marketing bepaalde de prijs en het product. Communicatie gaat ervoor zorgen dat dit product op de juiste manier over de bühne komt.

 

Campagnes

Soms heeft een product een boost nodig. Wat extra aandacht, een aai over de bol. Dan is het tijd voor een reclamecampagne. Like2movit gebruikt voor campagnes sowieso een fikse dosis functionele creativiteit. En voor de rest? We kunnen het zo gek wel bedenken. Posters, spaaracties of filmpjes, beschilderde olifanten. Wat jouw doelgroep nodig heeft gaan wij maken. We focussen op Unique Selling Points en nut voor je klant. Dan volgt de verkoop vanzelf.