Like2movit belooft geen gouden bergen. Dat werkt namelijk ook niet voor jouw klanten. Integriteit en persoonlijke communicatie, dat vinden we belangrijk. Like2movit profiteert ook van… tja, het doet soms zeer om het te zeggen, veel ervaring. Uit onze nek kletsen is dus niet nodig. Met de grotere plaatjes in het achterhoofd, geven we communicatie-advies op strategisch niveau.

In een notendop

Like2movit is goed in communiceren. We schrijven teksten, we maken beelden, we verzamelen informatie, we vertalen, we vatten samen. Met de puntjes op de ‘i’ en de pixels op de juiste plaats maken we communicatie waar je doelgroep iets aan heeft. Zij begrijpen wat jij wilt zeggen. Jij ziet ze de juiste kant op bewegen.

 

Kies een medium bij je doelgroep

De grootste fout die je als bedrijf kunt maken is zenden via een medium waar je doelgroep geen boodschap aan heeft. Like2movit gaat op zoek naar het medium met het meeste bereik. Met gebruikers waar jouw organisatie ook echt iets aan heeft.

 

Online of offline…?

Die keuze hoef je zelf niet te maken. Die maakt je doelgroep voor je. Zijn zij alleen online? Dan ga je voor de website, met uitzaaiingen naar social media. Leven ze liever zonder internet, dan pak je de telefoon of lik je de enveloppe. Like2movit maakt zelf graag een combinatie van offline en online communicatie. Ze ondersteunen elkaar. Aan ons de taak om ze op elkaar af te stemmen.

Communicatie gaat nooit één kant op. Het is belangrijk dat je als organisatie met je klanten communiceert. Niet alleen tegen ze aanpraat. Daarom denkt Like2movit altijd aan manieren waarop je klanten terug kunnen praten. Je kunt denken aan contactformulieren die direct naar de juiste mensen gaan, contactgegevens op de flyers, maar ook het organiseren van events voor klanten. Zo blijf je bereikbaar, start je de dialoog en hoor je het direct als het mis gaat. Maar ook als het goed gaat natuurlijk.