Het zwarte goud. Gebrand in een zinderende zon. Je ruikt de bonen en hoort al bijna het vrolijke getjilp van tropische vogels op de achtergrond. Het klinkt heel verleidelijk, maar als jij de koffie belangrijker vindt dan het imago van je bedrijf, kunnen we helaas niets voor je doen. Jezelf verkopen draait namelijk om focus. Dus schuif (voorzichtig) die koffie aan de kant. Dan gaan we het hebben over je doelgroep raken en de juiste stijl voor een passende merkbeleving. Over jouw verhaal en jouw ambities.

In een notendop

Like2movit helpt organisaties om een sterk merk neer te zetten. We kijken naar de producten, de doelgroep en de mensen die er werken. We discussiëren, brainstormen, interviewen en maken van je merk een echte belevenis. Als je wilt zetten we die belevenis om in een heldere, herkenbare huisstijl en bedrijfsuitingen.

 

Merkbeleving

Waar staat jouw organisatie voor? En komt dat wel over bij je klanten? Het beeld dat mensen hebben van een organisatie wordt vaak bepaald door kleine dingen: de toon van de teksten, de afbeeldingen op de website, het lachende gezicht van de receptioniste.

Een concept is een goed startpunt om te zorgen dat potentiële klanten het juiste gevoel krijgen. En een concept moet gedragen worden in de organisatie. Sterker nog, het concept moet geademd worden door de organisatie. We willen iets neerzetten waar de directie trots op is en waar het personeel eenvoudig mee naar buiten kan. Een concept helpt bij het vertellen van je bedrijfsverhaal, tijdens een netwerkborrel in een duur hotel, of bij een barbecue in de tuin van de buren.

 

Concept als basis voor de huisstijl

Het concept, of de identiteit van je organisatie, vormt ook de basis van je huisstijl. De identiteit komt namelijk terug in alle uitingen die je doet, van het logo op de website, tot de papiersoort van het visitekaartje. Like2movit weet de juiste stijl te vangen en maakt er een huisstijlpakket van dat je eenvoudig kunt gebruiken. Bijvoorbeeld via sjablonen voor presentaties of opvallende posters. Maar daar houden we zeker niet op. Heb je al eens gedacht aan stickers op de auto’s?

Heb je een vraag?

We zijn benieuwd! We delen onze kennis graag en denken met je mee.